Určeno pro fyzické osoby občany ČR žijící v ČR, které předají kompletní podklady nejpozději do 10.3.2012 a kteří dosud nejsou a nebyli klienty naší společnosti.
Přiznání bude zpracováno včetně přehledů na zdravotní pojišťovnu, správu sociálního zabezpečení a kompletního přehledu jednorázových i pravidelných plateb všech odvodů, sestaveno bude ze součtových stavů dodaných klientem.
Lze využít v celé ČR - dodání podkladů je možné osobně, mailem nebo poštou.
Přiznání bude zpracováno a předáno do 10-ti pracovních dnů od kompletního předání podkladů pro přiznání.
1) vyplněné kontaktní formuláře k doplnění údajů DPFO a přílohy DPFO
2) přehled záloh placených na sociální a zdravotní pojištění (vyjma nemocenského pojištění) včetně součtu záloh evidovaných u zdravotní a sociální pojišťovny ke zúčtování v přehledech za r. 2011
- je třeba získat od sociální a zdravotní pojišťovny
3) Kompletní daňovou evidenci (peněžní deník či jiný soupis daňových příjmů a výdajů) včetně celoročních součtů. V případě požadavku uplatnění nákladů paušálem - tj. procentem z příjmů stačí kompletní soupis příjmů z podnikání, které byly přijaty v příslušném roce včetně součtů.
4) Potvrzení o zdanitelných příjmech ze závislé činnosti a sražených zálohách na daň ze všech zaměstnání, pokud měla fyzická osoba v předmětném roce příjmy ze zaměstnání (potvrzení zaměstnavatel nedává u dohod o provedení práce, ze kterých byla sražena srážková daň)
5) Přehled příjmů z kapitálového majetku (úroky z podnikatelských účtů, přijaté úroky z půjček poskytnutých jiným firmám či osobám)
6) Kompletní přehled příjmů z pronájmu v případě, že takové příjmy fyzická osoba má a v případě požadavku uplatnění výdajů k těmto pronájmům ve skutečné výši kompletní soupis daňových výdajů včetně součtů
7) Soupis případných dalších příjmů ke zdanění (prodej nemovitosti, předčasné ukončení plateb na životní či penzijní pojištění pokud snižovaly v předchozích letech základ daně apod.)
8) ostatní podklady důležité pro výpočet daně
Máte-li zájem o nezávaznou nabídku účetních služeb, napište nám počty jednotlivých dokladů s informací za jak dlouhé období to je (faktury přijaté a vydané, pokladní doklady a položky bankovních výpisů) a periodicitu plátcovství dph. Pokud máte zaměstnance, tak také počet zaměstnanců.
Rektorská 22
108 00 Praha 10
tel: 274 781 676
gsm: 603 426 895
U Nikolajky 23
150 00 Praha 5
tel: 603 426 895